Media

< Vorige

Wij verzorgen de planning en inkoop van huis-aan-huis, direct mail, sampling en e-mailcampagnes. Maak je keuze voor een van de volgende oplossingen.

Door onze inkoopkracht profiteer je van uiterst scherpe inkooptarieven!

Huis aan huis

Een huis-aan-huis campagne is een relatief voordelig medium om een groot bereik onder je doelgroep te behalen. Er zijn diverse verspreiders welke met een regionaal of landelijk dekkend netwerk je boodschap bij de consument brengen. De verspreidvorm, attentiewaarde en mogelijkheden tussen deze netwerken lopen sterk uiteen. Wij werken al jarenlang met alle verspreiders in Nederland, België en Duitsland samen en zijn daardoor bijzonder goed op de hoogte van de onderscheidende waarde van en mogelijkheden binnen ieder netwerk. Lees verder >>

Direct mail

Middels een direct mail kun je consumenten en bedrijven gericht benaderen via de geadresseerde post. Een direct mail is een effectieve manier van direct marketing: het is een tastbaar product voor de ontvanger en biedt de mogelijkheid om een persoonlijke (of doelgroepgerichte) en opvallende boodschap over te brengen. Lees verder >>

Sampling

Middels een sampling campagne kun je (on)geadresseerd en/of op locatie samples of monsters laten verspreiden om je doelgroep in korte tijd kennis te laten maken met een (nieuw) product. Wij kunnen drie verschillende verspreidvormen verzorgen, welke tevens in combinatie voor het gewenste effect kunnen zorgen. Lees verder >>

Emailmarketing

Binnen ons online dashboard heb je de beschikking over ruim 1,5 miljoen unieke e-mailadressen van consumenten. Je kunt deze e-mailadressen inzetten voor een op zichzelf staande e-mailmarketing campagne, of ter versterking van de offline media huis-aan-huis en/of direct mail. De e-mailadressen kunnen op 6-positie-postcodeniveau worden gekoppeld aan campagne- of verzorgingsgebieden. Desgewenst kunnen er selectiekenmerken aan de adressen worden toegevoegd, als geslacht, leeftijd en welstandsklasse. Lees verder >>