Data

< Vorige

Wij optimaliseren klant- en doelgroepdata en passen deze toe voor een beter klantinzicht en doelgroepbereik. Maak je keuze voor een van de volgende oplossingen.

Datakwaliteit

Een succesvolle direct mail begint bij een complete, correcte en actuele adressenlijst. Wij valideren een bestaande adressenlijst van je klanten en kunnen deze verrijken met additionele adressen van potentiële klanten. Lees verder >>

Klantenherkomstanalyse

Bij een klantenherkomstanalyse brengen wij de 6-positie postcodes van je klanten in kaart en geven wij antwoord op vraagstukken rondom verzorgingsgebieden en klantpenetratie binnen (postcode)gebieden. Lees verder >>

Geo-analyse

Met een geografische analyse filteren wij waardevolle inzichten uit je vestigings-, klant- en/of doelgroep data. Lees verder >>

Profielanalyse

Met een profielanalyse geven wij je inzicht in de lifestyle, psychografie en socio-demografie van je klanten en doelgroep. Je ontdekt in detail wat je meest waardevolle klantgroep typeert. Met deze kennis kun je gerichter communiceren en daarmee een effectievere marketingcampagne opzetten. Lees verder >>

Doelgroepsegmentatie

Met de inzet van onze doelgroepsegmentatie vergroot je het rendement van je huis-aan-huis en direct mail campagnes. Door enkel de doelgroephuishoudens binnen het verzorgingsgebied te bereiken, zorg je voor een gerichte en dus relevante reclameboodschap en besparing op druk- en verspreidkosten. Lees verder >>

Verspreidplan

Door ons een verspreidplan te laten maken of optimaliseren, zet je een volgende stap naar een effectieve(re) en efficiënte(re) verspreiding. Wij maken inzichtelijk hoe het rendement op je huis-aan-huis verspreiding verbeterd kan worden. Lees verder >>

Effectonderzoek

Wanneer je het effect van en de waardering voor campagne(s) wenst te meten en verbeteren, zetten wij een consumentenonderzoek in. Dit doen wij in samenwerking met gerenommeerde marktonderzoekbureaus. Lees verder >>