Lunch & Learn

Consumenten bereiken en activeren met brievenbusreclame

Brievenbusreclame is nog altijd een uiterst effectief medium om consumenten gericht te bereiken via geadresseerde of ongeadresseerde post. Heeft uw bedrijf een juiste aanpak in het opzetten van campagnes en verspreidplannen? Als onafhankelijke adviseur delen wij tijdens een lunchsessie van 1,5 uur onze visie op een effectieve en efficiënte aanpak en laten wij u zien hoe ons dashboard Meseda u hierin zou kunnen ondersteunen.

Deze sessie is gratis en is interessant voor (online) retailers en fabrikanten welke reeds gebruik maken van het medium en hun kennis up to date willen brengen of welke het medium overwegen maar nog niet goed op de hoogte zijn van de markt en mogelijkheden.

Aan bod komen onderwerpen als:

  • De toepassing van klant- en vestigingsdata
  • De aandachtspunten bij doelgroepsegmentaties
  • De rol van de digitale folder
  • De verschillen tussen diverse verspreidvormen

De sessies vinden plaats in Nieuwegein en worden verzorgd door Marcel Veenstra van HPG. Hij heeft ruim een kwart eeuw ervaring in de wereld van brievenbusreclame, waarmee wij een verrijking van uw kennis garanderen.

Maak uw keuze uit één van onderstaande data:

Lunch & Learn donderdag 24 maart 2016 (12:00-13:30)Ik kies voor een besloten sessie op eigen kantoor, neem contact met mij op voor een afspraak

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Functie (verplicht)

Bedrijf (verplicht)