Wanneer je als retailer regelmatig een folder inzet, ben je bekend met de diverse werkzaamheden welke voor elke folderweek komen kijken rondom de planning van het drukwerk en de verspreiding. We kunnen je tijd besparen en fouten voorkomen door dit proces geautomatiseerd over te nemen.
Wij maken hiervoor gebruik van een huis-aan-huis planningstool binnen ons dashboard Meseda. Als klant blijf je met een eigen inlog op de hoogte en behoud je het overzicht. Wat wij voor je uit handen kunnen nemen:
- Optimaliseren en actualiseren van het verspreidplan voor elke folderweek
- Instrueren en verstrekken van opdrachten aan verspreider(s)
- Controleren van aantallen en gebieden in opdrachtbevestigingen (en indien gewenst facturen)
- Instrueren en verstrekken van opdrachten aan drukkerij(en) met actuele oplagen
- Verzorging van filiaalexemplaren
- Afhandelen en monitoren van logistieke processen
- Verwerking en afhandeling van klachten
Door de geautomatiseerde koppeling tussen verspreid- en drukorders, ben je ervan verzekerd dat de juiste en actuele oplagen worden gecommuniceerd. Ook als je met meerdere verspreiders en/of indrukken werkt binnen één en dezelfde opdracht, zorgen wij voor een feilloze verwerking.
Enkele grote retailers gingen je al voor! Meer informatie of een demonstratie van de mogelijkheden? Vul onderstaande velden in en wij nemen vandaag nog contact met je op.