Yes! Na het succes van de Colleges van afgelopen jaren gaan we weer verder.
Nu zoomen we in op de hot topics in onze dagelijkse praktijk bij de inzet van de fysieke en digitale folder.
Met relevante, leuke Colleges wordt je in enkele dagdelen bijgespijkerd en kun je je communicatiestrategie en uitvoering meteen een stap verder brengen.
| BBR en het kenniscentrum van HPG zijn de ‘partners in crime’! We organiseren de content onafhankelijk en gericht op educatieve maatstaven van het HBO+.
| Wij nemen samen met jou 2 of 3 dagdelen de tijd om echt de diepte in te gaan.
| Ieder College wordt een keer herhaald, zodat het altijd in je agenda past.
College I: Folderen anno 2017
Leer in 1 dag alles over een effectieve inzet van huis-aan-huisreclame in een disruptief folderlandschap.
College II: In depth: de online folders en -magazines
Met onder andere: nieuwe marketingstrategieën, creativiteit op het web, logistiek, meten op het web & data combineren, andere doelgroepen bereiken, orkestratie van kanalen en de rol van online, cultuurverschillen on-/offline.
College III: This is not a Doordrop
Branding, traffic en omzet via de andere folderkanalen. Dit college brengt alle kennis over strategie, praktijk, bereik en de kosten/opbrengsten van: inserting, folders in je winkel, sampling, incentives en de folder in de pakketpost!
Wil je je al opgeven, heb je vragen, wil je sponsor worden van dit prachtige BBR College?