Wij delen graag onze kennis en ervaring. Daarom organiseren wij interactieve kennissessies. Middels een besloten kennissessie voor uw bedrijf dagen wij u en uw collega’s / medewerkers uit om een gebruikelijke aanpak te herevalueren en het maximale uit een campagne te halen.
Afhankelijk van de campagne en behoeften schuiven wij de benodigde expertise aan vanuit ons bedrijf en netwerk aan partners. Onderwerpen waaraan u kunt denken:
- Mobiele campagnes (omdat wij ervaren dat bedrijven moeite hebben zich aan te passen aan de nieuwe mobiele realiteit)
- Interactieve print (de consument vanaf drukwerk verrijken met online assets of direct aanzetten tot actie)
- Huis aan Huis binnen de media mix (wat kenmerkt de markt en mogelijkheden en hoe moet het medium worden gezien t.o.v. de rest van de mix)
- Doelgroepsegmentatie (effectiever en kostenefficiënter communiceren middels gefocuste of gedifferentieerde marketing)
Gerelateerde services
Huis aan Huis
Direct Mail
Analyses
Verspreidplan
Interactieve print