Ja/Ja… Wat nu?

Huishoudens bereiken na invoering van de Ja/Ja-sticker

ja-ja-sticker

Als min of meer natuurlijke vorm van segmentatie heeft de anti-reclamesticker menige ongewenste discussie gesmoord. Het voorgaande laat onverlet dat er in Amsterdam thans een politieke discussie loopt die, omgezet in nieuw beleid, kan uitmonden in een ernstige inperking van de ongeadresseerde verspreiding van reclamefolders.

Het nieuwe beleid, vooral ingegeven vanuit milieuoverwegingen, moet in 2018 ingaan. De voorlopige uitwerking van het plan behelst een omkering van het bestaande systeem. In de nieuw gewenste situatie mogen nog uitsluitend folders worden bezorgd op adressen met een Ja/Ja-sticker.

Als onafhankelijke adviseur delen wij tijdens een 1-op-1 sessie van 2 uur onze inzichten en toekomstvisie. Aan bod komen onderwerpen als:

  • toekomstig folderbereik via de brievenbus
  • geadresseerd versus ongeadresseerd verspreiden
  • offline versus online folders

Een sessie wordt voor €295,- verzorgd door Marcel Veenstra van HPG. Marcel heeft ruim een kwart eeuw ervaring in de wereld van reclamefolders, waarmee wij een verrijking van je kennis (en/of die van je werknemers/collega’s) garanderen. Vul onderstaande velden in en wij nemen contact met je op voor het afstemmen van een datum en locatie.

 

Voornaam

Achternaam

E-mailadres

Telefoonnummer

Functie

Bedrijf